عینک Pivothead با قدرت فیلمبرداری فوق العاده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عینک Pivothead با قدرت فیلمبرداری فوق العاده
نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390
بازدید : 83
نویسنده : mohammad sajad

pivotheaddsc07523 1329933030 عینک Pivothead با قدرت فیلمبرداری فوق العاده


 

معمولا فیلمبرداری با دوربین هایی که برروی عینک قرار دارند انسان را به یاد فیلم های علمی تخیلی می اندازد. امروزه عینک هایی که مجهز به دوربین باشند، در مدل های مختلفی در بازار وجود دارند، اما به نظر می رسد Pivothead بهترین و مجهزترین در میان آنها باشد.

این محصول که در آوریل سال ۲۰۱۲ عرضه خواهد شد دارای لنزی است که با استفاده از ۴ عنصر ساخته شده، حافظه داخلی آن ۸ گیگابایتی است ،باتری ۴۴۰mAh و زمان فیلمبرداری ۱ ساعته و یک سنسور سونی که عنوان شده از دوربین آیفون ۴ اس بهتر است البته از نظر تصاویر اچ دی.

عینک Pivothead همچنین سه حالت مختلف فیلمبرداری را ارائه می دهد، ۱۰۸۰x30P ، ۷۲۰X30P و ۷۲۰X60P. از دیگر ویژگی های آن می توان به وجود پورت micro-USB اشاره کرد که برای اتصال و ارتباطات آن استفاده میشود که احتمالا در هنگام عرضه این محصول قابلیت پشتیبانی از مک ، ویندوز و اندروید را خواهد داشت. برروی این عینک برای گرفتن تصاویری بهتر یک تثبیت کننده تصاویر نیز وجود دارد. این محصول احتمالا با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

Engadget



تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: